Cele mai des întâlnite întrebări pe AliExpress

header-default

Cum pot plăti pentru comanda mea de pe AliExpress?

După ce ați ales produsele pe care doriți să le achiziționați și le-ați adăugat în coș, duceți-vă la coș apăsând pe iconița coș de cumpărături de lângă bara de căutare și apăsați pe „Pay Now”. După aceea, va trebui să introduceți adresa dvs., să alegeți metoda de plată, să introduceți datele dvs. și apoi apăsați pe „Pay Now” pentru a confirma că într-adevăr doriți să achiziționați produsele respective. Astfel veți plăti pentru comanda dvs. de pe AliExpress.

Cum poate garanta AliExpress plăți sigure?

AliExpress foloseste VeriSign pentru a proteja detaliile cardului de credit al cumpărătorului, care este cea mai bună tehnologie de criptare disponibilă pentru utilizare comercială. Se va asigura că informațiile cărții de credit nu sunt divulgate unor părți terțe și datele dumneavoastră sunt în siguranță.

Cum se face o cerere de rambursare?

Dacă nu ați primit comanda, puteți solicita vânzătorului pentru o rambursare prin crearea unei cereri de rambursare. Puteți face acest lucru din secțiunea „My Orders”, găsind comanda pe care nu ați primit-o și apăsând pe ” Open Dispute „. Apoi în secțiunea „I want to apply for:” alegeți opțiunea care se potrivește cel mai bine situației dvs., completați restul câmpurilor de pe formularul de contestație și apăsați pe „Submit”. Astfel veți face cu succes o solicitare de rambursare.

Cât timp va dura până voi primi rambursarea?

De obicei, rambursările de bani sunt procesate în termen de 1 zi din momentul acceptării rambursării banilor. Dar, din moment ce rambursarea va fi emisă utilizând metoda de plată pe care ați utilizat-o la achiziția inițială, în funcție de ce metoda de plată ați utilizat, poate dura de la 7 până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară în extrasul cardului dvs. de credit.

De ce nu pot plăti pentru comanda mea?

Pot exista mai multe motive pentru care plata nu a fost acceptată, și, de obicei, fiecare caz este diferit atunci când vine vorba de plăți nereușite. Dar, unele dintre cele mai frecvente motive pentru aceasta sunt:

  • Nu există suficienți bani în contul bancar pentru a plăti pentru comanda;
  • Ați introdus gerșit detaliile de pe cardul de credit, de exemplu numărul cardului de credit sau codul de securitate este greșit;
  • Ați atins limita cardului de credit, și, prin urmare, nu puteți plăti pentru orice achiziții noi;
  • Cardul nu este autorizat pentru achiziții online.

Ce să fac dacă nu sunt mulțumit cu produsul pe care l-am primit?

Dacă produsul primit nu satisface așteptările dumneavoastră, puteți deschide o dispută și cere rambursarea banilor. Trebuie însă să vă asigurați că nu depășiți timpul limită alocat pentru comandă, deoarece după aceea nu veți mai putea să deschideți o dispută. Puteti vedea timpul limită al comandazii pe pagina „My Orders” din coloana „Order Status”. Dar, înainte de a deschide o dispută, ați putea să contactați vânzătorul produsului, pentru că de multe ori vânzătorii sunt foarte înțelegători și este foarte posibil să vă returneze banii sau să vă ofere o reducere pentru următoarea achiziție.

Ce pot face dacă nu pot urmări comanda?

Dacă nu aveți posibilitatea să urmăriți comanda puteți apela la următoarele două opțiuni. Puteți contacta vanzatorul produsului și îi puteți cere un cod de urmărire pentru comandă. Sau puteți contacta, de asemenea, compania pe care vânzătorul dumneavoastră a folosit-o pentru a expedia comanda, dar trebuie să știți că, de obicei, este nevoie de cel puțin 1 până la 2 zile pentru ca informațiile cu privire la pachetul dvs. să fie afișate on-line.

Cum pot verifica starea comenzii mele?

În cazul în care doriți să verificați starea comenzii și a vedea ce se întâmplă cu comanda, duceți-vă la secțiunea „My orders”, unde veți putea vedea toate achizițiile precum și statutul lor în coloana „Order Status”.

Cum pot obține cupoane AliExpress?

Atât AliExpress și Alibaba tind să elibereze diferite cupoane destul de des, și le puteți găsi pe site-urile AliExpress și Alibaba, pe conturile de social media ale acestor companii, precum și pe alte site-uri de cupone, pe care le puteți găsi printr-o simplă căutare pe Google.

Cum pot să îmi șterg contul AliExpress?

Pentru a șterge contul AliExpress, trebuie să mergeți la secțiunea „My AliExpress”, apoi apăsați pe „Account Settings ” și „Edit Member Profile”. Acolo, pe partea dreaptă va fi un buton „Deactivate Account” pe care îl puteți apăsa pentru a dezactiva profilul. Dupa aceea va trebui să alegeți motivul, de ce nu mai doriți un cont AliExpress, și apăsați pe „Confirm”. Astfel puteți să vă ștergeți contul AliExpress.

Pot comanda mai multe produse care să vină într-un singur pachet?

Din moment ce AliExpress este doar o platformă de cumpărături iar dvs. cumpărați produsele direct direct de la vânzători, fiecare dintre produsele pe care le cumpărați vor veni în pachet separat. Singura excepție este, dacă veți comanda mai multe produse de la un singur vânzător. Astfel, toate produsele vor fi trimise într-un singur pachet.

Cum se stabilesc costurile de expediere?

Costurile de expediere pentru fiecare articol sunt determinate pe baza metodei de expediere pe care ați ales-o pentru comanda dvs., precum și în funcție de dimensiunile și greutatea produsului, pe care l-ați comandat, și locația dvs. Puteți vedea costurile de transport ale fiecărui articol pe pagina produsului de lângă „Shipping”. Doar asigurați-vă că ați setat ca AliExpress să afișeze costurile de expediere pentru țara dvs. chiar în partea superioară a paginii sub banner-ul de sus, deoarece aceasta va determina acuratețea costurilor de transport afișate.

De ce nu toți vânzătorii oferă de transport gratuit?

Livrare gratuită înseamnă, în esență, că vânzătorul însuși acoperă costurile de transport ale produselor. Cu toate acestea, vanzatorii mai mici sau vânzători care oferă în principal articole foarte mici și ieftine, nu ar putea să facă profit din vânzarea produsele lor, în cazul în care ar oferi transport gratuit pentru toate articolele lor, motiv pentru care dvs. trebuie să plătiți pentru transportul unora dintre produsele de pe AliExpress.

Pot edita recenzia pe care am lasat-o unui vânzător?

Din păcate, momentan nu puteți schimba recenzia pe care ați lăsat-o deja pe AliExpress, dar cu toate acestea, puteți lăsa o recenzie suplimentară timp de 150 de zile după ce a postat recenzia inițială. Puteți face acest lucru prin a merge la secțiunea “My AliExpress”, apăsând pe „“Manage Feedback” apoi pe “Published Feedback”. După aceea alegeți produsul pentru care doriți să lăsați un comentariu suplimentar și faceți clic pe butonul “Leave more feedback”. Scrieți recenzia dvs. în caseta de sub “My Additional Feedback ” și apăsați pe butonul “Leave Feedback”.