Posibilitatea de urmărire a comenzii de pe AliExpress

header-default

AliExpres este unul dintre cele mai mari magazine online din lume, oferind o gamă largă de produse, pornind de la haine și pantofi, până la electronice și mobilier de exterior. AliExpress este de asemenea renumit pentru prețurile avantajoase, din moment ce produsele lor sunt vândute direct de către vânzători, eliminând astfel intermediarul, și anume magazinele care măresc prețul produselor pentru a scoate profit. Astfel, nu este de mirare că atât de mulți oameni au ajuns să iubească AliExpress fiind un magazin unde pot găsi tot ce au nevoie. Prețurile excelente și marea varietate de produse nu sunt însă singurele avantaje ale magazinului AliExpress. Acest magazin online oferă de asemenea servicii foarte bune pentru clienți și opțiuni de urmărire chiar și pentru coletele care au asigurat transportul gratuit. În continuare vă vom prezenta avantajele opțiunii de urmărire a comenzilor de pe AliExpress.

Opțiunea de urmărire a comezilor AliExpress, este practic un serviciu pe care AliExpress îl oferă clienților lor, astfel încât aceștia sunt în măsură să își urmărească coletele, în timp ce acestea sunt în drum spre ei. Astfel, denumirea de “urmărire” este destul de precisă, din moment ce dvs. chiar puteți urmări călătoria comenzii până va ajunge la destinație. Aceasta funcționează în felul următor: vânzătorul de la care ați cumpărat produsele, vă va oferi un cod de urmărire după ce plătiți pentru achiziție. După aceea, puteți utiliza codul primit pentru a vă urmări comanda și pentru a vedea unde se află comanda dvs. într-un anumit moment. Unde anume trebuie să introduceți codul de urmărire pentru a vedea aceste informații? De obicei, pe pagina dvs. „My Orders” există un buton „Track Order” pe partea dreaptă. După ce ajungeți cu cursorul în dreptul acelui buton, se va desfășura în jos un meniu, ce va afișa codul de urmărire furnizat de vânzător, precum și site-ul în care puteți utiliza acel cod.

Pot urmări orice comandă de pe AliExpress?

Posibilitatea de a urmări produsele pe care le-ați comandat de pe AliExpress depinde, în principal, de ce metodă de transport a folosit vânzătorul pentru a vă expedia comanda, deoarece diferite metode de transport nu numai că vor avea costuri diferite, dar vor avea de asemenea, opțiuni diferite de urmărire a comenzii. Din moment ce dvs. alegeți metoda de expediere dintre opțiunile pe care vi le oferă vânzătorii, iar metodele de transport plătite au cea mai mare posibilitate de a vă oferi un cod de urmărire al comezii, putem afirma că dvs. sunteți cel ce puteți determina dacă veți putea sau nu utiliza opțiunea de urmărire a comenzii AliExpress.
Pe lângă posibilitatea de urmărire a comenzii, metodele de expediere plătite garantează, de asemenea, o livrare mai rapidă a pachetului dvs., deoarece livrarea plătită înseamnă că comanda va fi expediată utilizând una dintre metodele expres de transport și, prin urmare, acesta va fi livrată într-un timp mai scurt. Companiile de pe AliExpress care oferă metode expres de livrare, de multe ori au propriile lor sisteme de urmărire a comenzii, care permit astfel o urmărire a comenzii mult mai ușoară și mai precisă.

În ultimul timp, însă, tot mai mulți vânzători, chiar dacă ați cumpărat un produs de la ei și ați ales opțiunea de transport gratuit, vă vor oferi un cod de urmărire valid, care vă va garanta posibilitatea de a urmări comenzile sau cel puțin puteți urmări etapele principale din timpul procesului de transport, cum ar fi momentul când comanda a părăsit depozitul vânzătorului, când comanda a fost expediată din China în țara dumneavoastră sau când comanda este primită de către oficiul poștal sau serviciul local de livrare. Livrare gratuită, în majoritatea cazurilor, este efectuată fie de către Poșta Chineză sau Poșta HongKong, Poșta Chineză fiind utilizată în cazul în care vânzătorul este localizat în China continentală, iar Poșta HongKong în cazul în care vânzătorul este din regiunea autonomă China din Hong Kong. Din moment ce aceste companii oferă servicii pentru mii de oameni și trimit mii de colete în fiecare zi, sunt în măsură să ofere vânzătorilor AliExpress transport gratuit pentru comenzile lor. Din păcate, transportul gratuit va însemna de obicei, un timp mai lung de livrare, ceea ce înseamnă că pachetul dvs. va ajunge în cel puțin două săptămâni, dar va parcurge nu mai mult de o lună.

Dacă ați comandat un produs de pe AliExpress și ați ales „Free Shipping”, ca metodă de livrare, dar vânzătorul nu v-a oferit un cod de urmărire valid, puteți totuși obține unul. De obicei, chiar și în cazul în care codul de urmărire vă este oferit imediat după ce ați plătit pentru comanda, acesta va intra în funcțiune numai după câteva zile, odată cu primirea comenzii de către Poșta Chineză , alt oficiu poștal sau companie de transport. În cazul în care, chiar și după câteva zile, încă nu ați primit un cod de urmărire sau cel furnizat nu este funcțional, puteți contacta vânzătorul și îi puteți cere un cod de urmărire valabil pentru comandă. Puteți face acest lucru prin accesarea paginii „My Orders” și apăsând pe butonul “Contact Seller” de deasupra descrierii produsului pe care l-ați comandat.