Serviciul de protecție a cumpărătorului

header-default

AliExpress este o platformă ideală pentru a face cumpărături, deoarece oferă o varietate mare de produse, prețuri scăzute și un serviciu cu clienții bun. Cu toate acestea, AliExpress are și ceva ce se numește „Protecția cumpărătorului”, acesta fiind un sistem care permite clienților lor să cumpere cu încredere și fără alte griji, precum a plăti pentru un bun și de a nu primi nimic înapoi. Mai departe prezentăm mai multe informații despre protecția cumpărătorului, cum funcționează și de ce este atât de lăudat.

Ce este protecția cumpărătorului AliExpress?

Întâi de toate, protecția cumpărătorului AliExpress, a fost creat de AliExpress pentru a asigura cumpărătorii, că este lipsit de orice risc de a cumpăra de pe AliExpress. Se poate spune că aceasta este o garanție pentru cumpărători, pentru cazul în care comanda dvs. nu este livrată, sau produsul nu seamănă cu cel descris, sau ați primit un cu totul alt produs decât cel descris, nu numai că veți putea trimite cu ușurință înapoi produsul, dar veți primi desigur și banii înapoi.

AliExpress nu poate controla fiecare vânzător de pe website, cu toate acestea, echipa AliExpress poate controla modul în care vânzătorii își tratează cumpărătorii lor, pentru că, în cazul în care cumpărătorul nu primește bunul său, vânzătorul nu va primi banii pe comandă. Astfel, prin acest program de protecție AliExpress este în măsură să ofere cel puțin unele garanții pentru cumpărătorii lor, protecție fără de care altfel nu ar fi putut ajunge un jucător așa de important pe piața mondială cum sunt astăzi.

Așadar, cum funcționează protecția AliExpress?

Cu scopul de a oferi această protecție cumpărătorilor, AliExpress a instituit un sistem care să le permită controlul asupra acestui aspect. În primul rând, AliExpress are un timp de livrare stabilit pentru fiecare produs comandat de pe site-ul lor. Acest timp de livrare, fiind de 90 de zile pentru cumpărători ruși iar 60 de zile pentru oricine altcineva, se asigură că dacă nu ați primit comanda la, veți putea primi o rambursare totala pentru această comandă. Puteți de asemenea să vă extindeți timpul acestei protecții, printr-o solicitare expresă pe pagina de detalii a comenzii, ceea ce va garanta mai departe, cum că veți putea solicita o rambursare când primiți într-un final produsul, chiar și dacă acesta a ajuns la dvs. în mai mult de 2 luni. Mai mult decât atât, AliExpress oferă, de asemenea, pentru cumpărători posibilitatea de a deschide dispute cu vânzătorii lor, ceea ce înseamnă că dacă există ceva greșit la comanda dvs. după ce ați primit-o, indiferent dacă ați primit bunul greșit, sau stricat sau neconform cu cel descris, aveți posibilitatea de a cere o rambursare totală sau parțială. În cele din urmă, protecția cumpărătorului protejează de asemenea cumpărătorii săi de produse false, însemnând că, dacă primiți un produs fals, iar vânzătorul a susținut că produsul este conform descrierii sale de pe pagina produsului, puteți primi o compensație care va fi de două ori mai mare decât ce ați plătit pentru produs, deoarece AliExpress are un program special numit „Guaranteed Genuine Program”, care combate fenomenului de vânzare a produselor non-conforme pe AliExpress.

Cine poate primi protecția de cumpărător?

Datorită faptului că protecția cumpărătorului este un serviciu care este oferit de AliExpress, și nu de către vânzător, oricine cumpără de pe piața AliExpress, poate primi această protecție. Cu toate acestea, asigurați-vă că efectuați plata prin AliExpress, și nu printr-un transfer bancar direct în contul vânzătorului, deoarece astfel de tranzacții nu sunt monitorizate de către AliExpress și prin urmare nu vor fi calificate pentru sistemul de protecție de cumpărător.

Există cazuri când nu voi fi asigurat de către protecția cumpărătorului AliExpress?

Din păcate, protecția AliExpress nu reprezintă o garanție 100 %, însemnând că sunt anumite situații când acest program de protecție nu va fi în măsura să vă ajute. De exemplu, dacă observați anumite operațiuni neautorizate de plată efectuate către un vânzător AliExpress, ar trebui să luați contact cât mai repede cu banca dvs. și să nu așteptați un răspuns din partea AliExpress. Protecția de cumpărător AliExpress nu va funcționa dacă nu ați primit bunul, iar cu toate acestea documentația firmei de livrare susține în mod clar că produsul a fost livrat, sau dacă dvs. susțineți că produsul nu este conform celui descris, dar vânzătorul bunului este în măsură să dovedească clar că bunul trimis este același cu cel prezentat pe pagina produsului. Cu toate acestea, aceste tipuri de cazuri sunt foarte rare și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la acest lucru atunci când achiziționați de la AliExpress.